Main menu:
Projekta
pasākumu atskaite
2019./2020.mācību gads
Atbalsts
izglītojamo individuālo
kompetenču attīstībai
Kaunatas
vidusskolas mācību
satura un ārpusstundu
pasākumu grafiks
2020./2021.mācību gads
Pasākuma
nosaukums |
Norises
laiks |
Norises
vieta |
Atbildīgais |
Individuālās
logopēda
konsultācijas |
Trešdiena,
3.-7.māc.stunda
|
Medicīnas
kab. |
A.Ruhmane |
Atbalsta
personāls.
Pedagoga palīgs.
(matemātika) |
Pirmdiena,
1.,4.māc.stunda(1.a)
Trešdiena,
1.māc.stunda(1.a),
2.māc.stunda(2.a) |
24.kab.
24.,
15.kab. |
O.Ščukina-Kilaitene |
Atbalsta
personāls.
Pedagoga palīgs.
(dabaszinības) |
Otrdiena
1.māc.stunda(1.a),
2.māc.stunda(4.a),
3.māc.stunda(2.a),
4.māc.stunda(3.a) |
14.kab. |
I.Selivončika |
Nodarbības
individualizētam
mācību atbalstam
matemātikā |
Ceturtdiena,
8.māc.stunda,
Piektdiena,
6.māc.stunda |
8.kab.
4.kab. |
A.Gribuste |
Nodarbības
individualizētam
mācību atbalstam
fizikā |
Otrdiena,
8.māc.stunda
Piektdiena,
8.māc.stunda |
26.kab. |
V.Kisteris |
Praktiskās
nodarbības
“Mācīsimies
darot!” |
Pirmdiena,
5.māc.stunda
Ceturtdiena,
6.māc.stunda |
15.kab. |
R.Katkovska |
Praktiskās
nodarbības
“Mācīsimies
darot!” |
Ceturtdiena,
6.māc.stunda
Piektdiena,
6.māc.stunda |
22.kab. |
R.Spruževnieka |
Interešu
izglītības
programma "Lego
robotika" |
Pirmdiena,
6.,7.māc.stunda,
Otrdiena, 6.,
7.māc.stunda
Trešdiena,
6.,7.,8.māc.stunda |
27.kab. |
E.Kairiša |
Interešu
izglītības
programma
"Mehatronikas
pamati" |
Trešdiena,
7.,8.māc.stunda
Ceturtdiena,
8.9.māc.stunda |
Skolas
darbnīca |
J.Klismets |
Projekta pasākumu atskaite 2017./2018.mācību gads
Nr.p.k. |
Pasākuma nosaukums |
Mērķgrupa/ plānotais skaits |
Vadītājs |
Apmeklē-tāju skaits |
Plānotie sasniegumi |
Sasniegtie rezultāti |
Foto |
1. |
Pedagoga palīgs sākumskolā.
(Konsultācijas skolēniem ar mācību
grūtībām mazākumtautību 1. kl. un 3.
klasē
latviešu valodā, 2.klasē mūzikā) |
1.-3.klašu 12
izglītojamie |
Guna Savicka |
12 |
Mērķis:
Nodrošināt individuālo pieeju un
palīdzību skolēniem, kuriem ir mācīšanās
grūtības.
Uzdevumi:
1.Uzlabot runas un komunikācijas
prasmes.
2.Attīstīt prasmi izmantot latviešu
valodu dažādiem saziņas mērķiem.
3.Attīstīt prasmi sadarboties.
4.Veicināt skolēnu pozitīvu attieksmi
pret mūzikas nodarbībām.
5.Rosināt ieklausīties skaņā, skaņu
pasaulē.
6.Palīdzēt apgūt mūzikas
terminus. |
Tika nodrošināta individuāla pieeja.
Skolēni uzlaboja un attīstīja
klausīšanās prasmi, runātprasmi,
lasītprasmi.
Tika attīstīta gan monoloģiskā runa,
gan dialoģiskā runa, izmantojot lomu spēles,
balsta vārdus, attēlus, filmiņu fragmentus.
Skolēniem uzlabojās prasme
sadarboties, izmantojot dažādas didaktiskās
spēles, iestudējot pasaku fragmentus.
Būtu nepieciešamība šo darbu turpināt
tālāk.
Skolēni attīstīja sadarbības prasmes
kolektīvā muzicēšanā.
Dziedot dziesmas, uzlabojās attieksme
pret mūzikas nodarbībām, skolēni kļuva
atvērtāki.
Palīdzības rezultātā skolēni ātrāk un
precīzāk izprata un apguva mūzikas terminus. |
|
2. |
Pedagoga palīgs sākumskolā.
(Konsultācijas skolēniem ar mācību
grūtībām mazākumtautību 1. kl. un 3.
klasē
latviešu valodā.) |
1.-2.kl./ 6
izglītojamie |
Oksana Ščukina-Kilaitene |
6 |
Mērķis:
Nodrošināt individuālo pieeju un
palīdzību skolēniem ,kuriem ir mācīšanās
grūtības.
Uzdevumi:
1.Apgūt prasmes un iemaņas risināt
praktiskā satura uzdevumus.
2.Apgūt prasmi lietot matemātiskos
terminus.
3. Apgūt prasmi līdzdarboties, veicot
vienkāršus matemātiskos projektus, uzklausīt
citu viedokli un izteikt savu. |
Tika nodrošināta individuāla pieeja
,tika sniegta palīdzība skolēniem,
kuriem ir mācīšanās grūtības. Katram
skolēnam tika sniegtas individuālās
konsultācijas, kas pilnveidoja skolēnu
prasmes un iemaņas risināt praktiska satura
uzdevumus, lietot matemātiskos terminus,
uzlaboja skolēnu vērtējumu matemātikā,
radija interesi par matemātiku, kā mācību
priekšmetu.
Būtu nepieciešamība šo darbu turpināt
tālāk.. |
|
3. |
Pedagoga palīgs sākumskolā. (Lasīšanas
vingrinājumi.) |
1.-4. klašu izglītojamie |
Diāna Jonikāne |
7 |
Bērns tekoši lasa, saprot izlasīto,
atbild uz jautājumiem, prot pastāstīt par
izlasīto. |
Bērni lasa raitāk, prot atbildēt uz
pedagoga jautājumiem par izlasīto tekstu,
prot īsi pastāstīt. Mācību gada laikā bērni
ir izlasījuši 10 grāmatas, atsevišķus
stāstus, pasakas, dzejoļus, mīklas,
sakāmvārdus. |
|
4. |
Individuālās logopēda konsultācijas. |
1.-4. klašu izglītojamie |
Diāna Jonikāne |
15 |
Attīstīt artikulāro aparātu, balsi,
sīko pirkstu muskulatūru ar vingrinājumu
palīdzību. Paplašināt vārdu krājumu
bērniem ar VSNA. Attīstīt fonemātisko
dzirdi. Novērst skaņu traucējumus (veidot
iztrūkstošās skaņas, automatizēt tās zilbēs,
vārdos, teikumos, spontānajā runā). Novērst
disleksiju, logoneirozi. |
Veikti artikulārā aparāta, balss,
pirkstu vingrinājumi. Izveidotas skaņas “š,
ž, l,r,ie,o”, dažiem tikai aprobētas zilbēs,
vārdos, citiem automatizētas (darbs
turpināms). Paplašināts vārdu krājums
bērniem ar VSNA. Samazināta disleksija,
novērsta logoneiroze. |
|
5. |
Nodarbības individualizētam mācību
atbalstam matemātikā |
6.-9.klases
skolēni /2-3 izglītojamie (kopumā 50) |
Aija Gribuste |
26 |
Mērķis:
nostiprināt un praktizēt mācību
procesā skolēniem iegūtās zināšanas;
atsevišķu tēmu padziļināta apguve.
Uzdevumi:
1.
attīstīt prasmes
pētīt un risināt praktiskus uzdevumus,
veicināt domāšanas attīstību,
2.
veidot prasmi izteikt
matemātiski pamatotus spriedumus
3.
izmantot dažādas
metodes, lai sekmētu skolēnu izziņas
darbības aktivizēšanu |
Nodarbības nostiprināja, pilnveidoja
izpildīt darbības ar skaitļiem, pētīt
plaknes ģeometriskās figūras un to īpašības,
attīstīt telpiskos priekšstatus. Tika
nodrošināta individuāla pieeja katram
skolēnam. Izmantojot dažādas metodes:
diskusiju, lomu spēli, situāciju
izspēli u.c. skolēniem tika
nostiprinātas iegūtās zināšanas. |
|
6. |
Nodarbības individualizētam mācību
atbalstam fizikā |
8.-9.klases skolēni / 2-3 izglītojamie
(kopumā – 15) |
Aija Gribuste |
20 |
Mērķis:
padziļināt izpratni par fizikālajiem
procesiem dabā un tehnikā,
pilnveidot pētnieciskās darbības
prasmes.
Uzdevumi:
1.
pilnveidot izpratni
par fizikālās pasaules daudzveidību un
vienotību, uzbūvi, procesiem,
2.
pilnveidot
pētnieciskās darbības, komunikatīvās
darbības un sadarbības prasmes fizikā. |
Nodarbības fizikā palīdzēja
nostiprināt, pilnveidot izpratni par
fizikālajām parādībām un procesiem dabā,
rosināja skolēnu lielāku ieinteresētību par
fiziku kā mācību priekšmetu, pilnveidojās
komunikatīvās darbības un sadarbības prasmes
fizikā, uzlabojās mācību sasniegumi fizikā. |
|
7. |
Nodarbības individualizētam mācību
atbalstam ķīmijā.
|
8.-9.klašu izglītojamie
(kopumā 15) |
Žanna Kistere |
37 |
Nodarbības pamatskolas izglītojamiem
ar mācīšanās grūtībām un vispārējiem
sasniegumiem, individualizēta pieeja tēmu
analīzei un apguvei, ar mācību satura apguvi
saistītu tēmu padziļināta izpēte.
Mācību procesā iegūto zināšanu
nostiprināšana un praktizēšana.
Kritiskās domāšanas, analizēšanas un
secināšanas prasmju attīstīšana. |
Individualizētas pieejas rezultātā
mācību procesā iegūtas zināšanas skolēni
nostiprināja un praktizēja.
Attīstīja prasmes analizēt, pētīt,
kritiski domāt, secināt un teorētiskās
zināšanas pielietot praktiski reālajā dzīvē.
Individualizētas nodarbības ir
nepieciešamība turpināt tālāk, jo
paredzētais stundu skaits ķīmijā pamatskolā
ir tikai 2 stundas nedēļā. |
|
8. |
Praktiskās nodarbības angļu valodā. |
1.-4. klašu 30 izglītojamie |
Daina Maslovska |
35 |
Dot iespēju, praktiski darbojoties,
pilnveidot angļu valodas kompetences, sekmēt
sadarbības un komunikācijas prasmju
attīstību. |
Skolēni, aktīvi darbojoties,
klausoties un rotaļājoties, guva pozitīvas
emocijas un pieredzi, veidojās
interese par angļu valodu, vēlme to apgūt un
mācīties padziļināti.
Skolēni attīstīja prasmi izteikt savas
domas, jautāt, saprast citu skolēnu
atbildes. Tika bagātināts skolēnu vārdu
krājums ar jauniem vārdiem un izteicieniem,
uzlaboja izrunu, klausoties dažādas
dziesmas, stāstiņus un pasakas. |
|
9. |
Interešu izglītības programma angļu valodā
Little Flyer. |
1.-4. klašu izglītojamie |
Daina Maslovska |
16 |
Mērķis:
Dot iespēju skolēniem paaugstināt
savas angļu valodas prasmes, uzlabot mācību
motivāciju un mācību sasniegumus.
Uzdevumi:
Piedāvāt apgūt angļu valodu aizraujošā
veidā, integrējot mūziku, teātra spēli,
atjautības vingrinājumus.
1.
2.
|
Skolēniem tika dota iespēja
padziļināti apgūt angļu valodas prasmes sev
interesantā un aizraujošā veidā – caur
komunikatīvajām rotaļām. Nodarbībās plaši
tika izmantoti audio-video mācību materiāli.
Tika nodrošināta individuāla pieeja katram
skolēnam ,līdz ar to uzlabojās mācību
rezultātu sasniegumi. Mācību gada beigās
tika iestudēta luga angļu valodā, kura
atzinīgi tika novērtēta. Skolēni attīstīja
prasmi uzstāties publikas priekšā, kļuva
atvērtāki un pārliecinošāki par savām
zināšanām angļu valodā. Nodarbībās plaši
tika izmantoti atvērtie jautājumi, kuri
attīstīja kritiskās domāšanas, analizēšanas
un argumentēšanas prasmes.
Būtu nepieciešams turpināt arī
nākošgad, to pierāda lielais apmeklētāju
skaits. |
|
10. |
Praktiskas nodarbības latviešu valodā
cittautiešiem. |
7. – 9.klašu
15 izglītojamie |
Ilona Peļņa |
27 |
Mērķis:
pilnveidot skolēniem latviešu valodas
kompetences, sekmēt sadarbības un
komunikācijas prasmes, lai veicinātu viņu
integrāciju Latvijas sabiedrībā.
Uzdevumi:
1.
attīstīt prasmes
izmantot latviešu valodu dažādiem saziņas
mērķiem.
2.
īstenot
nodarbībās radošo pieeju, lai veicinātu
skolēnu motivāciju un iespēju apgūt latviešu
valodu.
3.
izmantot dažādas
metodes, lai pilnveidotu skolēnu
komunikatīvās prasmes: runāšanu,
klausīšanos, lasīšanu un rakstīšanu. |
Praktiskās nodarbības nostiprināja,
pilnveidoja, attīstīja prasmi izmantot
dažādas saziņas funkcijas, skolēni attīstīja
pareizrunas un pareizrakstības prasmes
atbilstoši latviešu literārās valodas
normām, izmantojot dažādas metodes, ( lomu
spēle, diskusija, mācību dialogs,
situāciju izspēle, spēles u.c.) skolēniem
tika papildināts vārdu krājums latviešu
valodā un pilnveidotas valodas un
komunikatīvās kompetences.
Projekts bija labs atbalsts skolēniem,
jo tika uzlabotas valsts valodas lietošanas
prasmes, tāpēc nepieciešamas šādas
nodarbības arī nākošajā mācību gadā. |
|
11. |
Interešu izglītības programma
”Elektronika” |
4.-6.klašu 20
izglītojamie |
Juris Klismets |
2020 |
Mērķis:
Attīstīt tehniskās jaunrades dotības,
praktiski risināt problēmas, radoši domāt,
pieņemt lēmumus, strādāt komandā.
Uzdevumi:
1. Iemācīties projektēt un izgatavot
elektriskās ierīces, izprast enerģijas un to
pārveides likumsakarības.
2.Radīt vēlmi dziļāk apgūt elektroniku
un mehāniku. |
Skolēni attīstīja prasmi strādāt
komandā, ieguva zināšanas par dažāda veida
ierīcēm, kurās tiek izmantota
elektronika. Apguva elektrotehnikas pamatus.
Izmantojot internetu, ieguva informāciju par
shēmām, detaļām un to darbības principiem un
parametriem. Izgatavoja elektroniskas
ierīces. Vēlams arī turpmāk dot iespēju
darboties pašreizējiem pulciņa dalībniekiem
un piesaistīt jaunāko klašu skolēnus. |
|
12. |
Diskusiju klubs “Atslēga”,
“Es pasaulē” |
7.-9.klašu:p> 15
izglītojamie |
Evita Kairiša |
3333 |
Mērķis:
Attīstīt kritiskās domāšanas,
analizēšanas, secināšanas un argumentēšanas
prasmes.
Uzdevumi:
Uzlabot retorikas un komunikācijas
prasmes: uzklausīt citu viedokli, debatēt,
nebaidīties izteikt savu viedokli,
prezentēt. |
Skolēni guva izpratni par mērķtiecīgu
un virzītu domu izklāstu, diskusiju,
argumentāciju. Radās priekšstats par citu
skolēnu prasmi diskutēt(video no Microsoft
Rīgas vidusskolnieku diskusijas par
datorspēlēm). 8.-9. klases skolēni attīstīja
un nostiprināja prasmi izteikties un
prezentēt savas zināšanas dažādās jomās,
aktuālos jautājumos. Vēlams turpināt
attīstīt skolēnu spējas veidot un izteikt
spriedumus, argumentus, iedziļināties
globālās tēmās, bet izvēloties 7.-8.klašu
vecumposmu. |
|
13. |
Radošā darbnīca – ideju laboratorija
“Pūcītes skola” |
3.-4.klašu 15
izglītojamie |
Evita Kairiša |
3636 |
Attīstīt praktiskās un radošās
domāšanas prasmes, zinātnisko un tehnisko
eksperimentu veikšanas iemaņas. Apgūt
intuitīvās darbības pamatelementus un
jēgpilnas sadarbības prasmes. |
Skolēni aktīvi iesaistījās radošajās
aktivitātēs. Ļoti veiksmīgi tika izvēlēts
atbilstošais vecumposms. Skolēni ar
aizrautību risināja atklātos uzdevumus,
piedāvājot inovatīvus un radošus
risinājumus. Mācījās saskatīt zinātniski
tehnisko atklāsmi ikdienišķās lietās.
Nepieciešamas turpināt tieši šajā vecuma
grupā. |
|
14. |
Mācību vizīte uz augsto tehnoloģiju
uzņēmumu “AHHAA”. |
4.-9.klašu 3838
izglītojamie |
Oksana Ščukina-Kilaitene |
38 |
Radīt interesi un motivāciju par
mācību stundās iegūto zināšanu un prasmju
praktisku pielietojumu. |
Skolēni apmeklēja AHHAA tehnoloģijas
zāli, kas atklāj ikdienā izmantojamos
tehnoloģiskos sasniegumus, iepazinās ar
trīšu sistēmu smagumu celšanai, ar Hobermana
lodi, izmēģināja braucienu ar trosi pāri
zālei, apskatīja anatomijas kolekciju,
bioloģijas, ģeogrāfijas un fizikas
materiālus. Zinātnes teātri skolēni skatījās
izrādi”Uguns ķīmija”, asistēja uzņēmuma
darbiniekiem eksperimentā. Mācību vizītes
noslēgumā visi apmeklēja Zinātnes veikalu,
kur bija iespēja iegādāties loģisko domāšanu
veicinošas galda spēles, ierīces un
rotaļlietas.
Mācību vizīte sniedza skolēniem
vienreizēju iespēju pārliecināties klātienē
par to, ka skolā apgūtās zināšanas un
prasmes noder, lai dzīves kvalitāte
uzlabotos. Vēlams arī nākotnē piedāvāt
skolēniem šāda veida iespējas. |
|
15. |
Dienas nometne
”Raibā pasaule” |
1.-6.klašu:p> 5050
izglītojamie |
Anita Klismete |
50:p>
(2(26 No Kaunatas vsk., 24 no Rēznas pamatsk.) |
Mērķis:
attīstīt skolēnu daudzpusējās spējas,
apgūstot iemaņas legorobotikā, veselīga
dzīvesveida pamatus, uzlabojot sportisko
formu, attīstot tēlaino domāšanu, uzlabojot
sadarbības un komunikatīvās kompetences. |
Skolēniem 5 dienu laikā tika
piedāvātas dažādas radošās
darbnīcas(“Bagātību sala”,Jaunie arheologi,
Vide apkārt mums, Mūsdienu dejas, LEGO
robotika, Jautrās stafetes), mācību vizīte
uz GORU, nodarbības Rāznas NP izglītības
centrā, peldējums pa Rāznas ezeru ar
BURU-GURU. Nodarbību laikā skolēni uzzināja,
kā darbojas legoroboti, kā notiek
arheoloģiskie pētījumi, kā dzīvoja pirāti.
Skolēniem bija iespēja iepazīt cilvēka un
dabas mijiedarbību, kā daba un cilvēks
palīdz viens otram, skolēni izstrādāja mazos
biznesa plānus. Apmeklējot Rāznas NP,
skolēni iepazinās ar tā vēsturi, dabas
bagātībām, veidoja radošos darbus”Māksla
smiltīs”, sportoja un dejoja.
Izvērtējuma anketu dati parādīja, ka
skolēni ļoti labi novērtēja dienas nometnes
darbošanos un izteica vēlmi atkal
piedalīties šāda veida aktivitātēs. |
|
Projekta fotogrāfijas ir pieejamas, skat. norādīto saiti: